wtorek, 21 sierpnia 2012

Kilka słów od autora

Cześć wszystkim. 
Część z was mnie może znać, inni tu mogli trafić przez przypadek (albo przez znajomych itp). W każdym bądź razie - cieszy mnie wasza obecność w mojej mrocznej krainie. Blog ten jest inny niż wszystkie pozostałe jakie znajdziecie w mojej "kolekcji". A to dlatego, że spory czas temu zacząłem pisać (opowiadania - a raczej opowieść - składającą się z kilku małych części). Całość jest nadal w trakcie tworzenia, ale zamierzam się tu z wami podzielić wszystkim co do dnia dzisiejszego wyszło spod mojego pióra (a raczej klawiszy - rzadko piszę ręcznie). Przede wszystkim proszę każdego z was, kto tu zajrzy - skusi się na przeczytanie danego fragmentu - o szczerą opinię. Co do "wciągającej treści" (albo jej braku). Zależy mi na waszych opiniach - jak wam się to czyta. Czy to "czujecie" czy nie.

Powiem od razu - opowiadania nie są dla każdego - nie będzie tu miejsca dla wszystkich. Ale czuję, że część z was wychwyci coś ciekawego. Coś z czym się będzie mogła "utożsamiać" (mam tu nie na myśli rzeczy, które robi główny bohater, ale cechy charakteru). 

Także zapraszam do lektury...

Z poważaniem
Juliusz Cezar - J. C. Apostoł Zła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz